Smal, smalare, smalast

En bild från 2009, 17-årig Hanna, smal Hanna, lycklig Hanna.... Och här var jag ändå inte som smalast kom jag på :O Gick ner ett par kilon till under hösten... Gillar min mage på bilden men låren är lite för stora haha. Ska lägga extra krut på dem :) Justja, mina bröst var rätt små här egentligen!

Men jag var kanske lite för smal... Nu satsar jag på en naturligt smal kropp med mera muskler!

 

Synd att jag aldrig mätte mina kroppsdelar när jag var såhär smal, hade varit riktigt roligt att veta! Minns dock att det var 90 cm runt rumpan! OBS: Jag har alltid haft en riktig rumpa, killar gillar det och jag förstår inte varför haha.




Kommentarer
livetoday - 52 kilo

du är så himla söt hanna! tack! iih dom inlinesen jag har nu är min mammas gamla så jag vet faktiskt inte.. mend et finns att köpa på stadium och lite överallt tror jag.. dom ligger runt 1000kr. såg att stadium hade några för 799:- för ett tag sen.

2012-05-19 15:54:59
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: