Dagens planer

Hälsosam tjej! Nu är jag verkligen en hälsosam tjej, äter bra och nyttig mat och för tillfället försöker jag undvika både glass och godis! Under 4 veckors tid ska jag klara mig utan glass och godis så många dagar som möjligt :) Än så länge har jag ätit godis 2/3 dagar och glass 1/3 dagar - men det var också de första två dagarna jag åt men idag blir det ingenting av det. Jaja hälsosam kan man i alla fall kalla mig :D Nu ska jag följa min planering nedan, så att jag verkligen gör exakt vad jag ska göra! Startar med pluggandet, innan jag tar en lunchpaus om någon timme. Puss puss!

13.20-16.20 Plugga inkl luncha i solen
16.50-17.30 Promenad ca 30 min + handla
18.15-18.40 Middag
20.00-21.15 Springa
21.45-23.15 Plugga inkl smoothie


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: