I am proud

Ni ska bara veta vad kvällsvikten stannade på idag, men jag låter er inte veta än utan ni får se vad morgonvikten imorgon blir istället! :) LOVE! Jag har varit riktigt duktig dessa dagar, men jag ska verkligen försöka äta lite mer. Jag åt 3 mål (frukost, lunch, middag) både igår och idag men känner att jag behöver 1-2 mellanmål.. Speciellt eftersom att jag går ner väldigt mycket av att bara äta 3 mål mat om dagen, så tycker jag att jag kan äta några mellanmål också :-)

Imorgon är planen att plugga rätt mycket, sedan ska jag bege mig ut för att springa! Men nu ska jag antingen sätta igång att plugga och dricka te, eller sova.. Jag tror jag kokar te och så sätter jag igång och gör mitt bästa :) Då förtjänar jag en sovmorgon imorrn, till 9-10 någonting! Men bara om jag gör bra ifrån mig förståss ;) Haha!

Vi hörs imorgon i alla fall, puss puss!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: