Fan haha

Goddag allihopa! Har nog varit världens sämsta idag haha... så jag tänker inte uppdatera er om mina intag då det känns helt onödigt.

Imorse stod vikten dock på X8,5 kg men nu väger jag X9,4 kg hehee.... Så jag hoppas av hela hela mitt hjärta att jag åtminstone kan få väga X9,0 kg imorgon bitti! I sådana fall är jag sjukt glad tjej för på fredag är ju planen att väga X7,7 kg - Det hade LÄTT gått om jag inte skulle ätit som en jävla häst idag, sjukt mycket glass. Dock vet jag att det går ändå eftersom jag ska gymma både ons, tors och fre och springa på onsdag!

Jag hatar dessa attacker jag får ibland, att jag bara är hungrig och aldrig blir mätt - och äter en jävla massa skit! Nu kanske jag låter dum, men tror inte det blir någon middag för mig idag. Får ta en  skål med jordgubbar senare ikväll om jag måste ha något att äta medans jag pluggar :) Men jag får verkligen skylla mig själv, att frossa såhär mår varken kroppen eller psyket bra av! Jag är ju inte speciellt hungrig då jag fått i mig ca 2000 kalorier redan, och vanligtvis ligger jag på ca 1200 minus kalorierna jag förlorar från träning :) Så ja detta suger egentligen, men nu är det så här och jag ska bara blicka framåt ;) Under X8,0 kg på fredag så är jag NÖJD :D Men vi hörs förmodligen på onsdag för imorgon har jag tenta på kvällen och borde inte sitta och uppdatera innan dess. Så vi hörs på onsdag, då har jag all tid i världen för bra mat och en massa träning :) Puss puss!

Kommentarer
Veronica

Hejsan! Vill absolut inte verka dum eller något men gud så du tänker i fel banor! Att väga dig konstant och rätta dig med vad du ska äta efter det är helt åt pipsvängen! Sen bara för att du gått upp lite ena dagen för att du ätit för mycket (vilket du göra för att din kropp behöver det med tanke på hur otroligt lite du annars äter) så bör du inte utesluta en måltid bara sådär. Du måste se på helheten, inte bara över en dag. Jag blir rädd. Jag håller på att ta mig ur en jobbig period där jag va precis som dig! så var försiktig.

2012-05-29 15:01:48
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: