Drick vatten



Jag ska börja dricka minst 2 liter vatten om dagen, gärna mer :)

På tal om något annat... Jag vill så gärna köpa ett SATS-kort nu! Har ett center som ligger väldigt nära mig (nytt från 2011) så vill börja träna där :D Men jag har redan ett gymkort och det går ut om 1,5 månad... Så vi får se, antingen köper jag ett idag eller så blir det först efter Sicilien - i början av augusti. Men näää, hoppas det blir idag! Om jag bodde själv och levde eget liv så hade jag nog köpt det på en gång, men nu försöker jag få mamma att säga ja bara haha. Jag tränar dessutom på det andra gymmet med min brorsa, så i sådana fall får väl han också skaffa gymkort på SATS, för det vill han ju såklart! Dilemma x1000...


Kommentarer
Jennifer Sandström

Jag har också det målet numera, det är fitness fighten som rekommenderar det! :) Jag är rätt bra på att dricka vatten annars också. Ett tips är att alltid ha med en vattenflaska!

2012-06-01 11:57:40
URL: http://jennifersandstrom.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: