Spa

Snart ska ju mamma och jag på spa och det ska bli så himla mysigt :) Jag har behandling kl 15.00 och mamma en halvtimme senare, så när jag är klar tänkte jag kila till gymmet och svettas lite och invänta mamma. Sedan blir det en vända till poolen när jag är svettig, så att man får svalka av sig! Har i alla fall tänkt att förbränna ca 200 kcal på crosstrainern, då har jag ändå förbränt något liksom. Men gärna mer ;)

Imorgon ska jag till gymmet när vi kommit hem från spa:t :) Och vid 20-21 tiden blir det en PW & springtur på 75 min! Ja planen är ju att bli riktigt fit inför sommaren nu!

Btw morgonvikten låg på X8,2 kg - och det bevisar bara ännu en gång att jag inte går upp hur mycket som helst av att unna mig en massa godsaker någon gång ibland. Igår åt jag liksom, utöver frukost, lunch och middag, ballerinakakor (8 st tror jag haha), lite toblerone white och en Sarah Bernard. Så ja, tjock blir man ju inte över en natt. Värt att tänka på...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: